Firma NETGEAR oferuje rozwiązania sieciowe i ich zabezpieczenia bez kosztów i złożoności, typowych dla dużych projektów informatycznych. Zaawansowane, niezawodne w działaniu i korzystne finansowo produkty NETGEAR oferują dodatkowo łatwość ich instalacji i konserwacji. Firma dostarcza rozwiązania, na których można polegać, a dzięki nim właściciel firmy może poświęcać więcej czasu na to, co jest najważniejsze – jej wzrost i rozwój.
Seria M4300 to jedna z najbardziej zasłużonych rodzin przełączników w portfolio NETGEAR. Jej elastyczność oraz wszechstronność cały czas potrafi zaskoczyć. Jedną z takich rzeczy była bezproblemowa obsługa rozwiązań AV zanim AV over IP stało się tak popularne.
M4350 to z kolei seria, która równie dużą uwagę przyłożyła do rozwiązań LAN jak i AV. To seria, której nie są straszne ST2110 czy też sieci Campusowe.
Obie serie są w pełni kompatybilne i obie mogą być zarządzane przez kontroler Egage. Obie serie mają również tożsame przełączniki, które można wykorzystać w przypadku braku jego odpowiednika. Obok przedstawiamy tabelę zestawiającą takie przełączniki.
Zachęcamy również do zgłębienia pełnej dokumentacji i zaznajomienia się z pełną gamą przełączników M4350, bo seria ta zawiera aż 12 modeli.
Produkty NETGEAR po zarejestrowaniu na stronie www.netgear.com/mynetgear posiadają 90 dni bezpłatnej pomocy technicznej, oraz w zależności od grupy produktowej w jakiej się znajdują, mogą posiadać wsparcie techniczne 24/7 realizowane w formie czat online producenta oraz wymianę w okresie gwarancji realizowaną w standardzie NBD (next business day on-site). Informacje na temat rodzaju gwarancji dla urządzenia, znajdują się w dokumentach PDF (datasheet), które można pobrać ze stron w domenie netgear.com.
Bezpłatna pomoc techniczna realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18 przez Producenta, pod numerem telefonu 22 307 92 76 (obsługa w języku polskim).
W przypadku awarii sprzętu objętego gwarancją NBD - wymiana sprzętu polega na dostarczeniu sprawnego urządzenia po zgłoszeniu awarii przez klienta. Wymiana jest realizowana na koszt NETGEAR. Zwrot niesprawnego urządzenia następuje w ramach procedury RMA również na koszt NETGEAR w całym okresie użytkowania urządzenia objętego serwisem NBD.