Sangfor - rozwiązania IT dla Cloud Computingu i Cyberbezpieczeństwa

Sangfor

Firma Sangfor Technologies specjalizuje się w infrastrukturze hiperkonwergentnej (HCI), wirtualizacji (VDI), zaporach sieciowych nowej generacji (NGFW), ochronie urządzeń końcowych (EPP), bezpiecznych bramach sieciowych (SWG), Network Detection & Response (NDR), usługach bezpiecznego dostępu brzegowego (SASE), Anti-Ransomware, eXtended Detection & Response (XDR) i Managed Detection & Response (MDR).

Sangfor poważnie traktuje potrzeby biznesowe klientów i doświadczenia użytkowników, umieszczając je w centrum strategii rozwoju, wynikiem czego są niemałe inwestycje w rozwój i dodawanie wartości do swoich produktów. Założona w 2000 roku firma Sangfor zatrudnia obecnie ponad 9500 pracowników w ponad 70 oddziałach na całym świecie, m.in. we Włoszech, Hongkongu, Malezji, Tajlandi czy Indonezji.



Czym może pochwalić się Sangfor?

Sangfor Ico

2700+ patentów

Sangfor zgłosił ponad 2700 patentów, a kolejne planowane są w przyszłości

Sangfor Ico

3000 narzędzi testowych

Wiodące na świecie laboratorium testowe producenta posiada ponad 3000 urządzeń testujących

Sangfor Ico

40% personelu to R&D

Dział badań i rozwoju stanowi 40% całego personelu. Stosunek pracowników do deweloperów/testerów wynosi 1:2



Porównanie zapór sieciowych Sangfor

Sprawdź, który model odpowiada Twoim potrzebom:

Sangfor - porównanie zapór sieciowych
Sangfor Logo
Gartner Logo

Na co stawia Sangfor?

Producent inwestuje co najmniej 20% swoich rocznych przychodów w badania i rozwój, ulepszając obecne produkty i opracowując nowe rozwiązania w swoich pięciu centrach badawczo-rozwojowych w USA i Chinach. Do tej pory Sangfor zgłosił ponad 2700 patentów, a kolejne zgłoszenia patentowe zaplanowano na 2024 rok. To zaangażowanie w innowacje umożliwia firmie wydawanie nowych i zaktualizowanych wersji produktów co kwartał oraz wprowadzanie nowych produktów przynajmniej raz w roku. Tak częste modernizacje sprawiają, że użytkownicy jeszcze chętniej wdrażają rozwiązania producenta.

Sangfor kładzie również nacisk na doskonałą obsługę użytkowników. Dzięki trzem centrom obsługi klienta w Malezji i Chinach, całkowita zdolność obsługi klienta Sangfor przekracza 500 techników i dostawców. Dzięki tysiącom certyfikowanych inżynierów i wsparciu online 24×7 przez 365 dni w roku, klienci mogą cieszyć się szybkim i spersonalizowanym wsparciem serwisowym na miejscu. Zapewniając wysoką jakość usług i wsparcia, dostawca zdobywa zaufanie klientów na całym świecie.

Obecnie Sangfor ma ponad 100 000 klientów na całym świecie, wielu z nich to firmy z listy Fortune 500, instytucje rządowe, uniwersytety i szkoły.

Raport firmy Gartner na temat strategii chmury – Sangfor uwzględniony w badaniu Gartner®: The Cloud Strategy Cookbook, 2021.